E-Bülten Aboneliği
E-posta:

BRC LPG SIRALI OTOGAZ SİSTEMİ

Çok nokta enjeksiyonlu araçlarda ve 2000 model üzeri plastik manifoldlu araçlarda kullanılan enjektörlü sistemdir.

Sistemde bulunan LPG ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ araçtan gerekli verileri alarak, hesaplamalar yapar ve LPG enjektörleri sayesinde, gerekli yakıtı benzin enjektörlerine yakın bir yerden manifolda enjekte edilir. Böylece, çok yüksek performans elde edilir. Araç, gazla çalışırken, benzin enjektörleri LPG ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ tarafından kapatılır ve aracın elektronik kontrol ünitesine herhangi bir sorun olmadığına dair sinyal gönderilir. Böylece, aracın kontrol ünitesi korunmuş olur. Aracın ayarı montajdan sonra ve revizyonlarda, bilgisayardan yapılır.

Araç stop ettiğinde veya kaza anında, LPG ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ otomatik olarak, multivalf ünitesindeki solenoid valfi , vaporizator üzerindeki gaz valfini ve enjektörleri kapatır. Ayrıca, LPG tankı üzerindeki multivalf üzerinde, 26 barda açan EMNİYET VENTİLİ , yangın anında 120ºC de eriyip gazı tahliye eden ve patlamayı önleyen TERMİK SİGORTA bulunmaktadır. Tanktan ön tarafa giden borunun Kaza anında kırılması anında , gaz akışını kesen AŞIRI AKIM VALFİ bulunmaktadır.

Multivalflerimiz , LPG dolu tankla , 600 ºC de alevle yapılan , BON FİRE testlerini başarıyla geçmiştir.

Enjektör E13*67R 01*010185 / E13*67R 01*010223
Rail Tasarım Basıncı : 4.5 Bar
Tasarım Sıcaklığı : 120 C
Aşırı Basınç Deneyi : 10 Bar
Dış Kaçak Deneyi : 6.75 Bar
Yuva Kaçak Deneyi : 4.5 Bar
LPG Uyumluluğu, Korozyona Dayanım, Kuru Isıya Dayanım, Ozon Yaşlandırması, Yüzey Sızıntı Deneyi

Gaz Filtresi E13*67R 01*0188
Tasarım Basıncı : 4.5 Bar
Tasarım Sıcaklığı : 120 C
Aşırı Basınç Deneyi : 10 Bar
Dış Kaçak Deneyi : 6.75 Bar
Yuva Kaçak Deneyi : 4.75 Bar
Dayanıklılık Deneyi : 30 Bar - 6000
Çevrim, Emniyet Valfleri Deneyi, Yangın Deneyi, Titreşim, LPG Uyumluluk, Korozyon, Kuru Isınma Dayanım, Ozonla Yaşlandırma

ECU E3*67R 01*1005
Azami Tasarım Basıncı : 120 C
Elektromanyetik Uyumluluk (EMC) testi su geçirmez IP 64 muhafazalıdır.Akü sökülse bile data kaybı olmaz. Motor çalışırken kendi sinyalleri paylaşır. LPG enjektörlerinin enjeksiyon zamanını mikro saniye hassasiyetinde kontrol eder.


Dolum Ucu E13*67R 01*0020
Tasarım Basıncı : 30 Bar
Tasarım Sıcaklığı : 120 C
Aşırı Basınç Deneyi : 67.5 Bar
Dış Kaçak Deneyi : 45 Bar
Yuva Kaçak Deneyi : 30 Bar
LPG Uyumluluğu, Korozyona Dayanım, Kuru Isıya Dayanım, Ozon Yaşlandırması, Yüzey Sızıntı Deneyi

Gaz Sızdırmazlık Muhafaza
Tasarım Basıncı : 100 m.Bar
Tasarım Sıcaklığı : 65 C
Aşırı Basınç Deneyi : 500 m.Bar
Dış Kaçak Deneyi : 100 m.Bar
Tank üzerine takılan Multivalfi koru. Herhangi bir kaçağı toplar ve taşıtın dışına tahliye eder.

LPG Elektro Valfi E13*67R 01*0015
Tasarım Basıncı : 30 Bar
Tasarım Sıcaklığı : 120 C
Aşırı Basınç Deneyi : 67.5 Bar
Dış Kaçak Deneyi : 45 Bar
Yuva Kaçak Deneyi : 30 Bar
LPG Uyumluluğu, Korozyona Dayanım, Kuru Isıya Dayanım, Ozon Yaşlandırması, Yüzey Sızıntı Deneyi

Regülatör
Tasarım Basıncı : 30 Bar
Tasarım Sıcaklığı : 120 C
Aşırı Basınç Deneyi : 67.5 Bar
Dış Kaçak Deneyi : 45 Bar
Yuva Kaçak Deneyi : 30 Bar
LPG Uyumluluğu, Korozyona Dayanım, Kuru Isıya Dayanım, Ozon Yaşlandırması, Yüzey Sızıntı Deneyi

Multivalf E13*67R 01*0004
Tasarım Basıncı : 30 Bar
Tasarım Sıcaklığı : 65 C
Aşırı Basınç Deneyi : 67.5 Bar
Dış Kaçak Deneyi : 45 Bar
Yuva Kaçak Deneyi : 30 Bar
Dayanıklılık Deneyi : 30 - 6000 Çevrim
LPG Uyumluluğu, Korozyona Dayanım, Kuru Isıya Dayanım, Ozon Yaşlandırması, Yüzey Sızıntı Deneyi

Hortumlar E13*67R 01*0128
Tasarım Basıncı : 30 Bar
Tasarım Sıcaklığı : 120 C
Aşırı Basınç Deneyi : 67.5 Bar
Yuva Kaçak Deneyi : 18 Bar
Pentan ve Hekzan Dayanım, Yaşlandırmaya Dayanım, Çekme ve Kopma Testleri, Ozon Dayanımı, Düşük Sıcaklığa Dayanım, Bükme Testleri

MİKROKOMİTATÖR E13*67R 01*1005
Azami Tasarım Basıncı : 120 C
Elektromanyetik Uyumluluk (EMC) testi. Motorun LPG teminini kumanda eder, motor durduğunda veya diğer yakıt seçildiğinde otomatik olarak LPG sistemini ve vanaları kapatır. Taşıt sistemindeki elektrik arızaları, herhangi bir vananın kontrolsüz açılmasına sebep olmamalıdır.